Інноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів України

H. I. Hrebtiy

Анотація


Серед інноваційних технологій, які активізують навчальний процес, сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, у даний час найбільш часто використовуються: метод ситуаційного аналізу, що полягає в аналізі конкретних ситуацій
(ситуаційні задачі, ситуаційні вправи), метод ситуаційного навчання – метод кейсів, метод навчальної дискусії, метод програвання ролей, ігрове проектування. Вищезазначені методики, а також метод клінічних рольових ігр активно впроваджуються в практику кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини Буковинського державного медичного університету.


Ключові слова


клінічне мислення; метод кейсів; метод наукової дискусії; метод навчальної гри

Повний текст:

PDF

Посилання


Amirov AF, Amirova LA. Sistema professional'noy sotsializatsii studentov v vysshey shkole [The system of professional socialization of students in higher education]. Pedagogika. 2014;7:44-8. (in Russian).

Marushkevych AA. Pedahohika vyshchoyi shkoly. Teoriya vykhovannya [Pedagogy of high school. Theory Upbringing]. Kiev: VVP ”Kompas”; 2005. 107 p. (in Ukrainian).

Nakaz MON Ukrayiny vid 30.12.2005 r., № 774. Pro vprovadzhennya kredytno-modul'noyi systemy orhanizatsiyi navchal'noho protsesu v 2005-2006 n.r. u vsikh vyshchykh navchal'nykh zakladakh Ukrayiny III-IV rivniv akredytatsiyi [About implementation of the credit-module system of organization of educational process in 2005-2006. In all the higher Educational establishments of Ukraine of III-IV levels of accreditation]. (in Ukrainian).

Nakaz MON Ukrayiny vid 29.07.2005r, № 454. Pro nevidkladni zakhody shchodo zabezpechennya funktsionuvannya ta rozvytku osvity v Ukrayini [On Urgent Measures to Ensure the Functioning and Development of Education in Ukraine]. (in Ukrainian).

Fitsula MM. Pedahohika vyshchoyi shkoly. 2-he vydannya, dopovnene. [Pedagogy of high school. 2nd edition supplemented]. Kiev: Vydavnychyy tsentr “Akademiya”; 2010. 456 p. (in Ukrainian).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 H. I. Hrebtiy

Технічний редактор журналу, к.мед.н. М. Степанченко, 2015-2017