ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXI.3.83.2017.114Ключові слова:
самостійна та індивідуальна робота, навчально- методичний процесАнотація
Мета роботи – вдосконалити навчальний процес при викладанні дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів зі спеціа- льності «Медична психологія» шляхом впровадження різноманіт- них методів самостійної та індивідуальної роботи Матеріал і методи. Проведено порівняння засвоєння рівня знань у студентів 4-го, 5-го та 6-го курсів спеціальності «Медична психо- логія», які виконували додатково, крім самостійної, індивідуальну роботу (основна група) та не виконували індивідуальної роботи (група порівняння). Результати. Самостійна робота студента у клінічній базі перед- бачає відпрацювання додаткових чергувань під керівництвом ви- кладача, особливістю зі спеціальності «Медична психологія» є проведення психологічних тестувань. Індивідуальна робота передбачає формування карт-копій історій хвороби чи пологів, які в подальшому використовуються студен- тами для написання статей, тез, підготовки доповідей для висту- пу на конференціях. Кожна самостійна чи індивідуальна робота з акушерства та гінекології містить елементи клінічної психології. Проведено визначення рівня знань під час підсумкового модульного контролю – студенти основної групи отримали відмінні та добрі оцінки, групи порівняння – добрі та задовільні. Висновки. Особливістю самостійної та індивідуальної роботи студентів зі спеціальності «Медична психологія» при вивченні ди- сципліни «Акушерство та гінекологія» є паралельне застосування на практиці набутих знань із клінічної психології, акушерства та гінекології. Виконання індивідуальної роботи сприяє покращенню навчального процесу: відсоток правильних відповідей становить 80 %, на відміну від групи порівняння, де правильні відповіді коли- ваються в межах 65%, тривалому засвоєнню знань.Посилання
Semeniak AV, Andriiets' OA, Kuchuk LA. Dosvid vykladannia dystsypliny «Akusherstvo ta hinekolohiia» dlia studentiv za spetsial'nistiu «Medychna psykholohiia» [Experience in teaching discipline «Obstetrics and Gynecology» for students in the specialty «Medical Psychology»].Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2012; 16, 3 (63):152-4. (in Ukrainian).
Semeniak AV, Andriiets' OA, Nitsovych IR. Samostiina robota yak vahoma skladova pry vyvchenni dystsypliny «Akusherstvo ta hinekolohiia» studentamy spetsial'nosti «Medychna psykholohiia» [Independent work as a significant component in the study of the discipline «Obstetrics and Gynecology» by students of the specialty «Medical Psychology»]. Materialy KhIII Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu Aktual'ni pytannia yakosti medychnoi osvity; 2016 Kvit; Ternopil'. Ternopil'; 2016; 2(1): 164-5. (in Ukrainian).
Voronenko YuV, Serdiuk AM. Vyznachennia kryteriiv yakosti v systemi bezperervnoho profesiinoho rozvytku likariv ta provizoriv na osnovi kontseptsii kredytiv [Determination of quality criteria in the system of continuous professional development of doctors and pharmacists on the basis of the concept of credits]. Medychna osvita. 2007; 3:11–5. (in Ukrainian).
Karandashev VM. Metodyka vykladannia psykholohii [Methodology of teaching psychology]: navch. posibnyk. Piter, 2007. 209 s. (in Ukrainian).
Nitsovych IR, Andriiets' OA, Semeniak AV. Etapy pidhotovky maibutnikh likariv [Stages of preparation of future doctors]. Materialy navch.-nauk. konf. Vprovadzhennia novykh tekhnolohii za kredytno-modul'noi systemy orhanizatsii navchal'noho protsesu u VM(F)NZ III-IV rivniv akredytatsii; 2012 Kvit; Ternopil'. Ternopil'; 2012: 360-1. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 А.В. Семеняк, О.М. Юзько, О.А. Андрієць, І.Р. Ніцович
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).