СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.4.76.2015.259Анотація
У статті розглядаються різні аспекти подачі лекційного матеріалу лікарям-інтернам. Лекція є важливою складовою частиною навчального процесу та
основним методом досягнення компетентності майбутнього лікаря. Зміст лекцій лікарів-інтернів визначається тематичним планом вивчення того чи іншого захворювання, завданнями та вказівками викладача. Сьогодення вимагає від нас використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітності підходів і поліпшення якості викладання. Лекція залишається на сьогодні традиційно провідною формою навчання у ВНЗ. Метою нашого дослідження було визначення значимості і місця лекції, а також значення
особистості лектора на сучасному етапі навчання інтернів вищого медичного навчального закладу. Від майстерності і досвіду лектора залежить максимальне використання потенційних можливостей лекції, як провідної форми навчання, а саме науковий рівень підготовки інтернів і мотивація до вивчення предмета. Процес навчання, починаючись на лекції, продовжується на практичних заняттях і поглиблюється самостійною роботою.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 В.М. Кулаєць
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).