СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ

Автор(и)

  • В.М. Кулаєць

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.4.76.2015.259

Анотація

У статті розглядаються різні аспекти подачі лекційного матеріалу лікарям-інтернам. Лекція є важливою складовою частиною навчального процесу та
основним методом досягнення компетентності майбутнього лікаря. Зміст лекцій лікарів-інтернів визначається тематичним планом вивчення того чи іншого захворювання, завданнями та вказівками викладача. Сьогодення вимагає від нас використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітності підходів і поліпшення якості викладання. Лекція залишається на сьогодні традиційно провідною формою навчання у ВНЗ. Метою нашого дослідження було визначення значимості і місця лекції, а також значення
особистості лектора на сучасному етапі навчання інтернів вищого медичного навчального закладу. Від майстерності і досвіду лектора залежить максимальне використання потенційних можливостей лекції, як провідної форми навчання, а саме науковий рівень підготовки інтернів і мотивація до вивчення предмета. Процес навчання, починаючись на лекції, продовжується на практичних заняттях і поглиблюється самостійною роботою.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ