МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТАНОВЧИХ ЛЕКЦІЙ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАРМАЦЕВТІВ З ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ «КРОК-1. ФАРМАЦІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.4.76.2015.260Анотація
У роботі запропоновано методичні рекомендації стосовно організації та проведення настановчих лекцій з органічної хімії для ефективної підготовки студентів фармацевтичного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК-1. Фармація».
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Н.В. Панасенко, О.О. Перепелиця
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).