Традиційні та інноваційні методи навчання студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.3.75.2015.196Ключові слова:
Болонський процес, студенти, активні форми навчанняАнотація
У статті проаналізовані основні методи навчання студентів у рамках Болонського процесу, виявлені їх переваги та недоліки. Активне впровадження в навчальний процес інноваційних форм навчання наближає якість медичної освіти до міжнародних європейських стандартів.
Посилання
Hrubinko V.V. Individual and independent work students in credit-modular system of educational process. Proceedings of the seminar “Credit-modular system of educational process”. Ternopil': TDMU; 2004; 3 (in Ukrainian).
Zhuravs'kyy V.S., Zhurovs'kyy M.Z. Bologna: the main principles of joining the European Higher Education. Kyiv: Politekhnika; 2003 (in Ukrainian).
Kudryavaya N.V. Pedagogy in medicine. Moskow: Akademiya; 2006 (in Russian).
Maksimov N.I. Development of competence-oriented basic educational programs: normative and methodological documentation of the university. Moskow: MGTU im. A.M. Kosygina; 2011 (in Russian).
Mynbaeva A.K., Sadvokasova Z.M. Innovative teaching methods, or how interesting to teach. Almaty; 2010 (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 S. S. Kliuchko
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).