Традиційні та інноваційні методи навчання студентів на кафедрі гістології, цитології та ембріології

Автор(и)

  • S. S. Kliuchko

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.3.75.2015.196

Ключові слова:

Болонський процес, студенти, активні форми навчання

Анотація

У статті проаналізовані основні методи навчання студентів у рамках Болонського процесу, виявлені їх переваги та недоліки. Активне впровадження в навчальний процес інноваційних форм навчання наближає якість медичної освіти до міжнародних європейських стандартів.

Посилання

Hrubinko V.V. Individual and independent work students in credit-modular system of educational process. Proceedings of the seminar “Credit-modular system of educational process”. Ternopil': TDMU; 2004; 3 (in Ukrainian).

Zhuravs'kyy V.S., Zhurovs'kyy M.Z. Bologna: the main principles of joining the European Higher Education. Kyiv: Politekhnika; 2003 (in Ukrainian).

Kudryavaya N.V. Pedagogy in medicine. Moskow: Akademiya; 2006 (in Russian).

Maksimov N.I. Development of competence-oriented basic educational programs: normative and methodological documentation of the university. Moskow: MGTU im. A.M. Kosygina; 2011 (in Russian).

Mynbaeva A.K., Sadvokasova Z.M. Innovative teaching methods, or how interesting to teach. Almaty; 2010 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-27

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ