Застосування інтерактивних методів навчання на циклі «Хірургія» кафедри догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Автор(и)

  • Yu. Solovei
  • I. Morar

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.3.75.2015.197

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, кейс-метод, рольова гра

Анотація

У статті наведені інтерактивні методи навчання, які застосовуються в навчальному процесі на хірургічному циклі на кафедрі догляду за хворими та вищої медсестринської освіти Буковинського державного медичного університету.

Посилання

Voytseshchuk L.Ye. Interactive Learning – Technology modern teaching. Visnyk Zaporiz'koho natsional'noho universytetu. 2011; 3: 46-49 (in Ukrainian).

Isakova N.M., Filimonov Yu.V., Zelins'kyy A.L. The interactive method of teaching students of pediatric dental surgery. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2011; 15: 401-404 (in Ukrainian).

Korzh A.A. On the education of clinical and analytical integrative thinking of a doctor. Mezhdunarodnyy meditsinskiy zhurnal. 2006; 12 (1): 122-124 (in Russian).

Nahaychuk V.V. The use of interactive technologies for teaching in medical schools. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2013; 17 (2): 456-459 (in Ukrainian).

Mileryan V.Ye. Methodical bases of training and classes in medical schools. Kyiv: Khreshchatyk; 2006 (in Ukrainian).

Pometun O.I., Pyrozhenko L.V. The current lesson. Interactive technology teaching. Kyiv: Vydavnytstvo A.S.K.; 2004 (in Ukrainian).

Susan S. The case study as a research method. University of Texas at Austin; 1997.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-27

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ