Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання

Автор(и)

  • I. B. Samura

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.2.70.2014.119

Ключові слова:

навчальний процес, фармакологія, іноземні студенти

Анотація

Якісне оволодіння студентами медичного факультету ґрунтовними знаннями і практичними навичками з фармакології є досить важливою і складною проблемою. У статті наведені заходи щодо покращання методики викладання фармакології іноземним студентам у групах з англійською мовою навчання на медичному факультеті. Розкрито особливості набуття теоретичних знань і практичних навичок у процесі викладання фармакології, наведені методи стимулювання пізнавального інтересу студентів до навчання. Зокрема, проаналізовані чинники, що доводять необхідність впровадження і систематичного використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання, тестування студентів, обговорення складних, невирішених наукових проблем фармакології, науки, що постійно і динамічно розвивається, її взаємодії з сучасними біомедичними науками.

Посилання

Budapest Declaration on the European Higher Education - March 12, 2010 (in Ukrainian).

Koval'chuk LIa. New ways to improve training in the Ternopil State Medical University named after I. Gorbachevskogo. Medychna osvita. 2010;2:27-0. (in Ukrainian).

Sukharnikov MIu. Conceptual bases of development and implementation of national frameworks (academic) qualifications Ukraine. Vyscha shkola. 2012;3:16-8. (in Ukrainian).

Аnuradha J. Innovations in pharmacology teaching. Int. J. Pharm. Beomed. Res. 2010;1:62-4.

Crosier D, Parveva T. The Bologna Process:Its impact on higher education development in Europe and beyond. Fundamentals of Educational Planning. Paris: UNESCO; 2013. 97 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ