Оптимізація самостійної роботи студентів стоматологічного факультету при вивченні курсу офтальмології в контексті Болонської декларації
DOI:
https://doi.org/10.24061/165259Ключові слова:
самостійна робота студентів, Болонський процес, офтальмологіяАнотація
У статті розглянуто особливості самостійної роботи студентів (СРС) при вивченні курсу офтальмології в контексті Болонської декларації. Доведено, що СРС при опануванні навчальної дисципліни є однією з найбільш ефективних форм навчання, завдяки якій студенти краще засвоюють кожен модуль дисципліни. Відмічено роль викладача, який допомагає студентам подолати труднощі при виконанні СРС. Проаналізовано складові цієї діяльності, а саме: студенти повинні навчитися виділяти пізнавальні завдання, вибирати способи їх вирішення, виконувати операції контролю за правильністю вирішення проблемних ситуацій, удосконалювати навички реалізації теоретичних знань як на
усвідомленій, так і на інтуїтивній основі, тобто розвивати клінічне мислення.
Посилання
Neiko YeM, Hlushko LV, Miziuk MI. Bolons'kyi protses i systema orhanizatsii praktychnoi pidhotovky studentiv [Bolognaprocess and system of practical organization preparation of students]. Medychna osvita. 2007;2:56-8. (in Ukrainian).
Volosovets' OP. Pytannia yakosti osvity u konteksti vprovadzhennia zasad Bolons'koi deklaratsii u vyschii shkoli [Issues of quality of education in the context of implementation of the principles of the Bologna Declaration in higher education]. Experience of implementation of the basic principles of the Bologna process in the system of higher medical education: theses supplementary. sci. method. Confer. Ternopil'; 2005. 56-8 p. (in Ukrainian).
Zubarenko OV, Stoieva TV, Portnova OO. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv za umov modernizatsii medychnoi osvity [Organization of independent work of students in the context of modernization of medical education]. Materials of the educational-scientific conference ["Integration of Ukrainian medical education into European and American medical space"]. Ternopil'; 2006. 173-74 p. (in Ukrainian).
Poliachenko YuV, Perederii VH, Volosovets' OP. Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kyiv: Knyha-plius; 2005. 383 p. (in Ukrainian).
Shkromida MI, Tsok RM, Kindrat OV. K voprosu o sovershenstvovanii samostoyatel'noy raboty studentov po oftal'mologii [On the issue of improving the independent work of students in ophthalmology]. Oftal'mologicheskiy zhurnal. 1991;2:121-23. (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 O. M. Panko
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).