Сучасні інноваційні технології навчання циклу «Неврологія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина»

Автор(и)

  • V. A. Hryb

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVII.2.66.2013.106

Ключові слова:

освіта лікарів-інтернів, інтерактивні методи, семінари, кейс-ситуаційні завдання

Анотація

У роботі представлені сучасні тенденції та особливості інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання циклу «Неврологія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина» відповідно до реформи медичної освіти України на кафедрі неврології ІФНМУ. Визначено базові напрямки оптимізації навчання та впровадження інноваційних, інтерактивних сучасних форм: проблемних лекцій з відеопрезентаціями, технологій ситуаційного навчання (кейс-ситуацій), тестової системи оцінки знань; організації практичної підготовки шляхом засвоєння неврологічних методик у міжкафедральній тренажерній залі та безпосередньою роботою з пацієнтом під контролем викладача із засвоєнням умінь, навичок, фахових маніпуляцій у наданні невідкладної допомоги хворим з неврологічною патологією на догоспітальному етапі.

Посилання

Khukhlina OS, Kan'ovs'ka LV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [Using interactive teaching methods with study of the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Conference of the Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya. Gorbachevsky Ternopil State Medical University Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for the credit-modular system of organization of the educational process of VM (F) NB III-IV accreditation levels"], (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil: Ukrmedkniga; 2012. 415-16 p. (in Ukrainian).

Holovchenko YuI, Adamenko RYa, Kalischuk-Slobodin TN. Osoblyvosti navchannia simeinoho likaria na kafedri nevrolohii [Features of training a family doctor at the Department of Neurology]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2005;9(3):31-2. (in Ukrainian).

Starynets' NH. Do pytannia pidhotovky likariv-interniv «Zahal'na praktyka - simeina medytsyna» z nevrolohii. «Reorhanizatsiia metodyky pisliadyplomnoi pidhotovky likariv v umovakh pilotnoho proektu reformuvannia medytsyny u Vinnyts'kii oblasti»: tezy dopovidei metodychnoi konferentsii. Vinnytsia, 22 bereznia 2012 roku [On the issue of training interns' internship "General practice - family medicine" from neurology. "Reorganization of the methodology of postgraduate training of doctors in the conditions of a pilot project for the reform of medicine in Vinnytsia region": abstracts of methodological conference reports. Vinnytsya, March 22, 2012]. 69-70 p. (in Ukrainian).

Sulima Ye. Nevidkladni zavdannia systemy vyschoi osvity na novomu etapi Bolons'koho protsesu [Urgent tasks of the higher education system at the new stage of the Bologna Process]. Kyiv: Vyscha shkola. 2010;1:5-13. (in Ukrainian).

Volosovets' OP, P’iatnyts'kyi YuS, Vitenko IS. Udoskonalennia zasvoiennia praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likariamy-internamy - vazhlyva skladova kadrovoi perebudovy pervynnoi lanky medychnoi dopomohy naselenniu Ukrainy [Improving the acquisition of practical skills and techniques by students and interns-doctors is an important part of staff re-engineering of the primary care unit to the Ukrainian population]. Medychna osvita. 2012;3:3-7. (in Ukrainian).

Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education. Med Teacher. 2011;33:200-5.

Susan S. The case study as a research method. University of Texas at Austin. 1997. 54 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ