Сучасні інноваційні технології навчання циклу «Неврологія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVII.2.66.2013.106Ключові слова:
освіта лікарів-інтернів, інтерактивні методи, семінари, кейс-ситуаційні завданняАнотація
У роботі представлені сучасні тенденції та особливості інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання циклу «Неврологія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина» відповідно до реформи медичної освіти України на кафедрі неврології ІФНМУ. Визначено базові напрямки оптимізації навчання та впровадження інноваційних, інтерактивних сучасних форм: проблемних лекцій з відеопрезентаціями, технологій ситуаційного навчання (кейс-ситуацій), тестової системи оцінки знань; організації практичної підготовки шляхом засвоєння неврологічних методик у міжкафедральній тренажерній залі та безпосередньою роботою з пацієнтом під контролем викладача із засвоєнням умінь, навичок, фахових маніпуляцій у наданні невідкладної допомоги хворим з неврологічною патологією на догоспітальному етапі.
Посилання
Khukhlina OS, Kan'ovs'ka LV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [Using interactive teaching methods with study of the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Conference of the Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya. Gorbachevsky Ternopil State Medical University Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for the credit-modular system of organization of the educational process of VM (F) NB III-IV accreditation levels"], (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil: Ukrmedkniga; 2012. 415-16 p. (in Ukrainian).
Holovchenko YuI, Adamenko RYa, Kalischuk-Slobodin TN. Osoblyvosti navchannia simeinoho likaria na kafedri nevrolohii [Features of training a family doctor at the Department of Neurology]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2005;9(3):31-2. (in Ukrainian).
Starynets' NH. Do pytannia pidhotovky likariv-interniv «Zahal'na praktyka - simeina medytsyna» z nevrolohii. «Reorhanizatsiia metodyky pisliadyplomnoi pidhotovky likariv v umovakh pilotnoho proektu reformuvannia medytsyny u Vinnyts'kii oblasti»: tezy dopovidei metodychnoi konferentsii. Vinnytsia, 22 bereznia 2012 roku [On the issue of training interns' internship "General practice - family medicine" from neurology. "Reorganization of the methodology of postgraduate training of doctors in the conditions of a pilot project for the reform of medicine in Vinnytsia region": abstracts of methodological conference reports. Vinnytsya, March 22, 2012]. 69-70 p. (in Ukrainian).
Sulima Ye. Nevidkladni zavdannia systemy vyschoi osvity na novomu etapi Bolons'koho protsesu [Urgent tasks of the higher education system at the new stage of the Bologna Process]. Kyiv: Vyscha shkola. 2010;1:5-13. (in Ukrainian).
Volosovets' OP, P’iatnyts'kyi YuS, Vitenko IS. Udoskonalennia zasvoiennia praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likariamy-internamy - vazhlyva skladova kadrovoi perebudovy pervynnoi lanky medychnoi dopomohy naselenniu Ukrainy [Improving the acquisition of practical skills and techniques by students and interns-doctors is an important part of staff re-engineering of the primary care unit to the Ukrainian population]. Medychna osvita. 2012;3:3-7. (in Ukrainian).
Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education. Med Teacher. 2011;33:200-5.
Susan S. The case study as a research method. University of Texas at Austin. 1997. 54 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 V. A. Hryb
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).