Корекція уродинамічних розладів у дітей із нейрогенними дисфункціями сечового міхура
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVII.1.65.2013.8Ключові слова:
діти, нейрогенний сечовий міхур, уродинаміка, динамічна нейроелектростимуляціїАнотація
У роботі наведено результати комплексного уродинамічного та психологічного обстеження 95 дітей із нейрогенними розладами сечового міхура. Показано, що ступінь уродинамічних порушень має прямий лінійний зв'язок із виразністю тривожності пацієнтів. Застосування в комплексі терапії динамічної нейроелектростимуляції в комбінації з М-холінолітиком справляє потенціювальний коригувальний вплив.
Посилання
Alyaev YuG, Grigoryan VA, Gadzhieva ZK. Rasstroystva mocheispuskaniya [Urination disorders]. Moscow: Litera; 2006. 208 р. (in Russian).
Antropov YuF. Psikhosomaticheskie rasstroystva u detey i podrostkov [Psychosomatic disorders in children and adolescents]. Rossiyskiy psikhiatricheskiy zhurnal. 1998;3:63-70. (in Russian).
Vishnevskiy EL, Loran OB, Vishnevskiy AL. Otsenka rasstroystv mocheispuskaniya [Assessment of disorders of urination]. Moscow: Terra; 2001. 96 р. (in Russian).
Vishnevskiy EL, Kazanskaya IV, Ignat'ev RO. Effektivnost' lecheniya giperaktivnogo mochevogo puzyrya u detey driptanom [The effectiveness of treatment of a hyperactive bladder in children with driptane]. Vrachebnoe soslovie. 2005;4-5:32-5. (in Russian).
Gusarova TN, Zorkin SN. Otsenka effektivnosti primeneniya oksibutinina (Driptana) u detey s giperaktivnost'yu mochevogo puzyrya [Estimation of the effectiveness of the use of oxybutynin (Driptana) in children with urinary bladder hyperactivity]. Pediatriya. 2006;85(5):67-71. (in Russian).
Dermanova IB. Diagnostika emotsional'no-nravstvennogo razvitiya [Diagnostics of emotional and moral development]. St. Petersburg: Rech'; 2002. 176 р. (in Russian).
Dzhavad-Zade MD, Derzhavin VM, Vishnevskiy EL. Neyrogennye disfunktsii mochevogo puzyrya [Neurogenic dysfunction of the bladder]. Moscow: Meditsina; 1989. 382 р. (in Russian).
Sobchik AN. Vvedenie v psikhologiyu individual'nosti. Teoriya i praktika psikhodiagnostiki [Introduction to the psychology of individuality. Theory and practice of psychodiagnostics]. Moscow: IPP; 2000. 589 р. (in Russian).
Khan MA, Bobrovnitskiy IP, Malakhov VV. Primenenie dinamicheskoy elektroneyrostimulyatsii pri neyrogennoy disfunktsii mochevogo puzyrya i enureze u detey [The use of dynamic electroneurostimulation in neurogenic dysfunction of the bladder and enuresis in children]. Refleksologiya. 2006;2:60-3. (in Russian).
Gudjonsson GH. Interrogative suggestibility: its relationship with assertiveness, social evaluative anxiety, state anxiety and method of coping. Brit J Clin Psychol. 1988;27:159-66.
Neveus T, Gontard A, Hoebeke P. The standardization of terminology of lower urinary tract functions in children and adolescents. Report from the Standardization Committee of the International Children’s Continence Society. Neurourol Urodyn. 2007;26(1):90-102.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 O. V. Zubarenko, T. L. Hodlevska, T. V. Stoieva
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).