Болонський процес - рушійна сила вищої освіти

Автор(и)

  • L. A. Babliuk
  • M. M. Ostrovskyi
  • M. O. Kulynych-Mis’kiv

DOI:

https://doi.org/10.24061/214162

Ключові слова:

болонський процес, освіта, реформа

Анотація

У статті описано особливості впровадження європейської системи освіти в українську. Наведено історичний нарис створення Болонської системи освіти в країнах Європи та пострадянському просторі. Описано мету та цілі Болонського процесу. Подано переваги та недоліки європейської освіти у світі та в Україні.

Посилання

Van der Vende MK. Bolonskaya deklaratsiya: rasshirenie dostupnosti i povyshenie konkurentosposobnosti vysshego obrazovaniya v Evrope [Bologna Declaration: expanding the availability and competitiveness of higher education in Europe]. Vysshee obrazovanie v Evrope. 2000;25(3):14. (in Russian).

Dolzhenko OV. Sorbonskaya i Bolonskaya deklaratsii: Informatsiya k razmyshleniyu... [Sorbonne and Bologna Declarations: information for consideration ...]. Vestnik Vyssheyshey shkoly. 2000;6:57-64. (in Russian).

Lukichev GA. Integratsiya i effektivnost' – tseli reform v vysshem obrazovanii stran Evropy [Integration and efficiency - the goals of reforms in higher education in Europe]. Nauchnyy vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo tekhnicheskogo universiteta grazhdanskoy aviatsii. 2000;26:13-8. (in Russian).

Reforma vysshego obrazovaniya v Niderlandakh [Reform of higher education in the Netherlands] [Internet]. Gollandskiy institut v Sankt-Peterburge; Available from: http://www.holinst.spb.ru

Barblan A. The Sorbonne Declaration – Follow-Up and Implications: A Personal View. Geneva: AEU/CRE; 1999.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ