Оптимізація викладання навчальної дисципліни «Внутрішня медицина» для студентів стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою

Автор(и)

  • N. S. Mykhailovs’ka
  • V. D. Syvolap

DOI:

https://doi.org/10.24061/214163

Ключові слова:

внутрішня медицина, викладання, підготовка лікарів-стоматологів

Анотація

Під час вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» студент стоматологічного факультету набуває навичок щодо діагностики та надання невідкладної допомоги особам із патологією внутрішніх органів. Для оптимізації навчального процесу необхідно постійне створення нових методичних рекомендацій, оновлення бази тестових завдань, використання комп’ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога.

Посилання

Bondarenko II, Sladkaya LI. Puti sovershenstvovaniya prakticheskoy podgotovki studentov [Ways to improve the practical training of students]. Voprosy stomatologicheskogo obrazovaniya. 2003;3:25-7. (in Russian).

Milerian VIe. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennia navchal'nykh zaniat' u medychnykh vuzakh [Methodical bases of training and conducting of training courses in medical universities]. Kyiv: Vyscha shkola; 2004. 80 р. (in Ukrainian).

Tymofieiev OO, Vitkovs'ka SV, Tymofieiev OO, Maksymcha SV. Osnovy dydaktyky vyschoi shkoly na do- i pisliadyplomnii stadiiakh navchannia likaria-stomatoloha [Fundamentals of higher education didactics at pre- and postgraduate stages of teaching a dentist]. Kyiv: Naukovyi svit; 2010. 110 р. (in Ukrainian).

Kurliand ZI, editors. Pedahohika vyschoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia, 2007. 495 p. (in Ukrainian).

Pedorets AP, Khoruzhaya RE. Diagnosticheskie algoritmy kak element formirovaniya klinicheskogo myshleniya u stomatologov [Diagnostic algorithms as an element of the formation of clinical thinking in dentists]. Ukrains'kyi stomatolohichnyi al'manakh. 2008;1:10-3. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ