Оптимізація викладання навчальної дисципліни «Внутрішня медицина» для студентів стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою
DOI:
https://doi.org/10.24061/214163Ключові слова:
внутрішня медицина, викладання, підготовка лікарів-стоматологівАнотація
Під час вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» студент стоматологічного факультету набуває навичок щодо діагностики та надання невідкладної допомоги особам із патологією внутрішніх органів. Для оптимізації навчального процесу необхідно постійне створення нових методичних рекомендацій, оновлення бази тестових завдань, використання комп’ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога.Посилання
Bondarenko II, Sladkaya LI. Puti sovershenstvovaniya prakticheskoy podgotovki studentov [Ways to improve the practical training of students]. Voprosy stomatologicheskogo obrazovaniya. 2003;3:25-7. (in Russian).
Milerian VIe. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennia navchal'nykh zaniat' u medychnykh vuzakh [Methodical bases of training and conducting of training courses in medical universities]. Kyiv: Vyscha shkola; 2004. 80 р. (in Ukrainian).
Tymofieiev OO, Vitkovs'ka SV, Tymofieiev OO, Maksymcha SV. Osnovy dydaktyky vyschoi shkoly na do- i pisliadyplomnii stadiiakh navchannia likaria-stomatoloha [Fundamentals of higher education didactics at pre- and postgraduate stages of teaching a dentist]. Kyiv: Naukovyi svit; 2010. 110 р. (in Ukrainian).
Kurliand ZI, editors. Pedahohika vyschoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia, 2007. 495 p. (in Ukrainian).
Pedorets AP, Khoruzhaya RE. Diagnosticheskie algoritmy kak element formirovaniya klinicheskogo myshleniya u stomatologov [Diagnostic algorithms as an element of the formation of clinical thinking in dentists]. Ukrains'kyi stomatolohichnyi al'manakh. 2008;1:10-3. (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 N. S. Mykhailovs’ka, V. D. Syvolap
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).