Значення принципів Болонського процесу у підвищенні якості навчання на кафедрі внутрішньої медицини

Автор(и)

  • V. M. Haliuk
  • N. M. Haliuk
  • M. I. Yavors’kyi

DOI:

https://doi.org/10.24061/215457

Ключові слова:

викладання внутрішньої медицини, Болонська система, оцінювання студентів

Анотація

У статті узагальнено актуальні питання викладання внутрішньої медицини у ВНЗ на сучасному етапі. Наведені засоби підвищують якісну успішність студентів, оскільки вона є провідною вимогою навчального процесу. Впровадження в педагогічний процес принципів Болонської системи показало, що якісне навчання ґрунтується на: об’єктивному оцінюванні на кожному практичному занятті вихідного та прикінцевого рівня знань студентів, поетапного проведення підсумкового модуля, прозорості оцінювання, заздалегідь підготовленого до участі в практичному занятті, та підсумковому модулі тематичного хворого.

Посилання

Voronenko YuV. Shliakhy nablyzhennia vyschoi medychnoi osvity v Ukraini do mizhnarodnykh standartiv [Ways of approaching higher medical education in Ukraine to international standards]. Ukrains'ki medychni visti. 1997;1:59-60. (in Ukrainian).

Kruhliakov E. Chomu nebezpechna lzhenauka [Why is pseudoscience dangerous]. Dzerkalo tyzhnia. 2002;17:13. (in Ukrainian).

Milerian VIe. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennia navchal'nykh zaniat' u medychnykh vuzakh [Methodical bases of training and conducting of training sessions in medical universities]. Kiev; 2006. 84 р. (in Ukrainian).

Poliachenko YuV, Perederii VH, Pidaiev AV. Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kiev: Knyha plius; 2005. 284 р. (in Ukrainian).

Lewkonai R. Patient right and medical education: clinical principles. Med Techer. 2011;33(5):551-4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-08-30

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ