Застосування методів активного і інтерактивного навчання в післядипломній освіті керівників закладів охорони здоров’я як засобів для поліпшення прийняття управлінських рішень

Автор(и)

  • Н. Кольцова
  • О. Децик
  • Н. Федорків
  • Р. Ковальчук
  • І. Стовбан
  • І. Навчук

Ключові слова:

післядипломна освіта; управління; охорона здоров‘я; активне; інтерактивне навчання

Анотація

На підставі власного досвіду організації післядипломного навчального процесу за фахом "Організація і управління охороною здоров‘я" розглянуті методи активного і інтерактивного навчання в групах слухачів курсів циклів передатестаційного та тематичного удосконалення, первинної спеціалізації на основі умовного розподілу курсантів на підгрупи за рівнем креативності (високий, стабільний, регресний стосовно адаптації до змін). Виявлені особливості підходу слухачів, з різних за креативністю підгруп, до набуття знань і навичок, які дають можливість підвищити позитивні мотивації до навчання, усунути несприятливий вплив стереотипного мислення на ухвалення та реалізацію управлінського рішення як головного соціального продукту в умовах реформування галузі.

Посилання

Law of Ukraine "On Higher Education" №2984-III, as amended on January 19, 2010 [Internet]. Available from: http://www.osvita.org.ua/pravo/law_05/part_14.html. (in Ukrainian).

Badmaev BTs. Metodika prepodavaniya psikhologii [Methods of teaching psychology] [Internet]. Available from: http://www.twirpx.com/file/160426/. (in Russian).

Makhotin DA. Interaktivnoe obuchenie na urokakh ekonomiki [Interactive learning in economics lessons] [Internet]. Available from: http://som.fio.ru/getblob.aspid =10017463. (in Russian).

Maslova LV. Aktivnye i interaktivnye metody prepodavaniya na urokakh istorii i obshchestvoznaniya [Active and interactive teaching methods at the lessons of history and social studies] [Internet]. Available from: http://festival.1september.ru/articles/512797/. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-23

Номер

Розділ

ПІДГОТОВКА КАДРІВ