Аналіз результативності навчання слухачів підготовчого відділення для громадян України Буковинського державного медичного університету у 2013-2014 навчальному році
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.1.73.2015.58Ключові слова:
слухачі підготовчого відділення, показники результативності навчання, національні показникиАнотація
У статті проведено аналіз результативності навчання хімії слухачів підготовчого відділення для громадян України Буковинського державного медичного університету. При наявності 76,5 % слухачів із репродуктивним рівнем сформованості розумових дій середні показники випускників підготовчого відділення на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії в 2013-2014 н.р. вищі за національні. Шестимісячний термін навчання сприяє підготовці більшої кількості слухачів із високим рівнем досягнень на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії на відміну від тримісячної підготовки, яка забезпечує результативність навчання більшої кількості слухачів із середнім рівнем досягнень. Для досягнення вищих показників слухачів із низькими навчальними можливостями пропонується збільшити кількість навчальних годин і зменшити чисельність слухачів у групах.
Посилання
Hryn'ova MV, Vovk KIu. Orhanizatsiia navchal'noi diial'nosti pidlitkiv z nyz'kym rivnem dosiahnen' pry vyvchenni predmetiv pryrodnychoho tsyklu [Organization of educational activity of adolescents with a low level of achievement in studying subjects of the natural cycle]. Polt. derzh. ped. un-t im. V.H. Korolenka. Poltava; 2001. 120 p. (in Ukrainian).
Murachkovs'kiy NI. Psikhologicheskie aspekty organizatsii differentsirovannykh form raboty na uroke [Psychological aspects of organizing differentiated forms of work in the classroom]. Sovet. pedagogika. 1983;10:35-40. (in Russian).
Perepelytsia OO. Metodychni pidkhody vykladannia khimii na pidhotovchomu viddilenni dlia hromadian Ukrainy u Bukovyns'komu derzhavnomu medychnomu universyteti [Methodical approaches of teaching chemistry at the preparatory department for Ukrainian citizens in Bukovina State Medical University]. Buk. med. visnyk. 2014;1:194-97. (in Ukrainian).
Perepelytsia OO, Hrozav AM. Problemy pidhotovky farmatsevtiv z kursu orhanichnoi khimii do LII Krok 1. Farmatsiia [Problems of preparation of pharmacists from the course of organic chemistry to LII. Step 1. Pharmacy]. Buk. med. visnyk. 2014;4:263-69. (in Ukrainian).
Porivniannia rezul'tativ vymiriuvannia navchal'nykh dosiahnen', otrymanykh shliakhom standartyzovanoho reitynhovoho ta sub’iektyvnoho kryterial'noho otsiniuvan', vypusknykiv navchal'nykh zakladiv 2014 roku, nahorodzhenykh zolotoiu (sribnoiu) medalliu [Comparison of learning outcomes achievements achieved through standardized rating and subjective criterion assessments, graduates of educational institutions in 2014, awarded with a gold (silver) medal]. Statystychno-analitychnyi zvit. 2014. / http://testportal.gov.ua/reports/. (in Ukrainian).
Rezul'taty zovnishn'oho nezalezhnoho otsiniuvannia – 2014. Rehional'ni dani [External Independent Evaluation Results - 2014. Regional data]. Statystychno-analitychnyi zvit. 2014. / http://testportal.gov.ua/reports/. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 A. M. Hrozav, V. O. Chornous, O. O. Perepelytsia
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).