Аналіз результативності навчання слухачів підготовчого відділення для громадян України Буковинського державного медичного університету у 2013-2014 навчальному році

Автор(и)

  • A. M. Hrozav
  • V. O. Chornous
  • O. O. Perepelytsia

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.1.73.2015.58

Ключові слова:

слухачі підготовчого відділення, показники результативності навчання, національні показники

Анотація

У статті проведено аналіз результативності навчання хімії слухачів підготовчого відділення для громадян України Буковинського державного медичного університету. При наявності 76,5 % слухачів із репродуктивним рівнем сформованості розумових дій середні показники випускників підготовчого відділення на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії в 2013-2014 н.р. вищі за національні. Шестимісячний термін навчання сприяє підготовці більшої кількості слухачів із високим рівнем досягнень на зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії на відміну від тримісячної підготовки, яка забезпечує результативність навчання більшої кількості слухачів із середнім рівнем досягнень. Для досягнення вищих показників слухачів із низькими навчальними можливостями пропонується збільшити кількість навчальних годин і зменшити чисельність слухачів у групах.

Посилання

Hryn'ova MV, Vovk KIu. Orhanizatsiia navchal'noi diial'nosti pidlitkiv z nyz'kym rivnem dosiahnen' pry vyvchenni predmetiv pryrodnychoho tsyklu [Organization of educational activity of adolescents with a low level of achievement in studying subjects of the natural cycle]. Polt. derzh. ped. un-t im. V.H. Korolenka. Poltava; 2001. 120 p. (in Ukrainian).

Murachkovs'kiy NI. Psikhologicheskie aspekty organizatsii differentsirovannykh form raboty na uroke [Psychological aspects of organizing differentiated forms of work in the classroom]. Sovet. pedagogika. 1983;10:35-40. (in Russian).

Perepelytsia OO. Metodychni pidkhody vykladannia khimii na pidhotovchomu viddilenni dlia hromadian Ukrainy u Bukovyns'komu derzhavnomu medychnomu universyteti [Methodical approaches of teaching chemistry at the preparatory department for Ukrainian citizens in Bukovina State Medical University]. Buk. med. visnyk. 2014;1:194-97. (in Ukrainian).

Perepelytsia OO, Hrozav AM. Problemy pidhotovky farmatsevtiv z kursu orhanichnoi khimii do LII Krok 1. Farmatsiia [Problems of preparation of pharmacists from the course of organic chemistry to LII. Step 1. Pharmacy]. Buk. med. visnyk. 2014;4:263-69. (in Ukrainian).

Porivniannia rezul'tativ vymiriuvannia navchal'nykh dosiahnen', otrymanykh shliakhom standartyzovanoho reitynhovoho ta sub’iektyvnoho kryterial'noho otsiniuvan', vypusknykiv navchal'nykh zakladiv 2014 roku, nahorodzhenykh zolotoiu (sribnoiu) medalliu [Comparison of learning outcomes achievements achieved through standardized rating and subjective criterion assessments, graduates of educational institutions in 2014, awarded with a gold (silver) medal]. Statystychno-analitychnyi zvit. 2014. / http://testportal.gov.ua/reports/. (in Ukrainian).

Rezul'taty zovnishn'oho nezalezhnoho otsiniuvannia – 2014. Rehional'ni dani [External Independent Evaluation Results - 2014. Regional data]. Statystychno-analitychnyi zvit. 2014. / http://testportal.gov.ua/reports/. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-26

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ