Сучасні підходи до викладання фармакогнозії студентам-фармацевтам заочної форми навчання вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.1.73.2015.59Ключові слова:
кредитно-модульна система, фармакогнозіяАнотація
У статті наведено основні положення та особливості впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи при вивченні фармакогнозії в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця студентами фармацевтичного факультету заочної форми навчання.
Посилання
Boichuk ID. Osoblyvosti zaprovadzhennia modul'noi tekhnolohii navchannia u profesiinii osviti farmatsevtiv [Features of the introduction of modular technology training in the professional education of pharmacists]. Pedahohichna Zhytomyrschyna. Naukovo-metodychnyi zhurnal. 2006:3:62-3. (in Ukrainian).
Zimenkovs'kyi BS, Lesyk RB, Kamins'kyi DV, Kryschyshyn AP. Dosvid vykladannia dystsypliny “Komp’iuterni tekhnolohii u farmatsii” v umovakh kredytno-modul'noi systemy [Experience in teaching discipline "Computer technologies in pharmacy" in terms of credit-module system]. Materials X anniversary Ukrainian educational-scientific video-conference with international participation ["Credit-modular system of organization educational process in higher medical education (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine on new stage"], (m. Ternopil', 18-19 kvitnia 2013r.). Ternopil': Ukrmedknyha; 2013. 31-4. (in Ukrainian).
Zimenkovs'kyi BS, Hzhehots'kyi MR, Solonynko II. Dosvid upravlinnia yakistiu pidhotovky fakhivtsiv v umovakh kredytno-modul'noi systemy orhanizatsii navchal'noho protsesu [Experience in quality management of specialists training in the conditions of the credit-module system organization of educational process]. Materials of the X anniversary All-Ukrainian educational and scientific video-conference with international participation ["Credit-modular system of organization of educational process in the higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine at a new stage"], (Ternopil, April 18-19, 2013). Ternopil': Ukrmedknyha; 2013. 21-4. (in Ukrainian).
Moiseienko RO, Tolstanov OK, Voronenko VV. Intehratsiia dodyplomnoi ta pisliadyplomnoi pidhotovky likariv ta provizoriv – vymoha uspishnoi realizatsii reform u sferi okhorony zdorov’ia [Integration of pre-graduate and post-graduate training of doctors and pharmacists is a requirement for successful implementation of health care reform]. Med. osvita. 2012;2:6-10. (in Ukrainian).
Poliachenko IuV, Perederii VH, Volosovets' OP. Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical education in the world and in Ukraine]. Kyiv: Kyiv-Plius; 2005. 384 p. (in Ukrainian).
Chernykh VP, Hrytsenko IS, Ohar SV. Suchasni pidkhody do onovlennia standartiv vyschoi farmatsevtychnoi osvity [Modern Approaches to Upgrading the Standards of Higher Pharmaceutical Education]. Med. osvita. 2012;2:46-8. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 O. I. Yemelianova
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).