Особливості впливу на мотивацію студентів до навчання у медичному коледжі
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.1.73.2015.62Ключові слова:
мотивація, інноваційні технології, контроль знаньАнотація
Проблема підготовки професійно компетентних фахівців значною мірою залежить від мотиваційної складової. Підвищити мотивацію до навчання можна завдяки аргументованому відбору навчального матеріалу, впровадженню інноваційних, зокрема інтерактивних технологій на лекційних і практичних заняттях, вдосконаленню системи контролю та оцінювання якості знань, навичок та вмінь студентів, їх залученню до самостійної позааудиторної, особливо пошуково-дослідницької роботи.
Посилання
Hren' M. Rozvytok motyvatsiinoi sfery studentiv yak osnova dosiahnennia uspikhu v maibutnii profesiinii diial'nosti [The development of the student's motivational sphere as the basis for achieving success in the future professional activities]. Probl. inzhener.-ped. osvity. 2010;28-29:209-14. (in Ukrainian).
Dziubko LV, Hrytsenok LI. Motyvatsiia navchal'noi diial'nosti yak psykholoho-pedahohichna problema [Motivation of educational activity as a psychological and pedagogical problem]. Psykholinhvistyka: nauk.-teor. zb. DVNZ Pereiaslav-Khmel'nyts'kyi DPU imeni Hryhoriia Skovorody. 2009;4:33-43. (in Ukrainian).
Maslov VI. Modeliuvannia u teoretychnii i praktychnii diial'nosti v pedahohitsi [Modeling in theoretical and practical activities in pedagogy]. Pisliadyplomna osvita v Ukraini. 2008;1:3-9. (in Ukrainian).
Sysoieva SO. Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh [Interactive adult learning technologies]. Ridna shkola. 2010;11:3-8. (in Ukrainian).
Sysoieva SO. Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh [Interactive adult learning technologies]. NAPN Ukrainy, In-t pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh. Kyiv: VD EKMO; 2011. 320 p. (in Ukrainian).
Sukhomlinskiy VO. Serdtse otdayu detyam [I give my heart to children]. Kiev: Rad. shkola; 1988. 153 p. (in Russian).
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 V. I. Melnyk, O. L. Trofymenko
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).