Інноваційні технології, направлені на розвиток клінічного мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів України
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XIX.2.74.2015.126Ключові слова:
клінічне мислення, метод кейсів, метод наукової дискусії, метод навчальної гриАнотація
Серед інноваційних технологій, які активізують навчальний процес, сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, у даний час найбільш часто використовуються: метод ситуаційного аналізу, що полягає в аналізі конкретних ситуацій
(ситуаційні задачі, ситуаційні вправи), метод ситуаційного навчання – метод кейсів, метод навчальної дискусії, метод програвання ролей, ігрове проектування. Вищезазначені методики, а також метод клінічних рольових ігр активно впроваджуються в практику кафедри внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини Буковинського державного медичного університету.
Посилання
Amirov AF, Amirova LA. Sistema professional'noy sotsializatsii studentov v vysshey shkole [The system of professional socialization of students in higher education]. Pedagogika. 2014;7:44-8. (in Russian).
Marushkevych AA. Pedahohika vyshchoyi shkoly. Teoriya vykhovannya [Pedagogy of high school. Theory Upbringing]. Kiev: VVP ”Kompas”; 2005. 107 p. (in Ukrainian).
Nakaz MON Ukrayiny vid 30.12.2005 r., № 774. Pro vprovadzhennya kredytno-modul'noyi systemy orhanizatsiyi navchal'noho protsesu v 2005-2006 n.r. u vsikh vyshchykh navchal'nykh zakladakh Ukrayiny III-IV rivniv akredytatsiyi [About implementation of the credit-module system of organization of educational process in 2005-2006. In all the higher Educational establishments of Ukraine of III-IV levels of accreditation]. (in Ukrainian).
Nakaz MON Ukrayiny vid 29.07.2005r, № 454. Pro nevidkladni zakhody shchodo zabezpechennya funktsionuvannya ta rozvytku osvity v Ukrayini [On Urgent Measures to Ensure the Functioning and Development of Education in Ukraine]. (in Ukrainian).
Fitsula MM. Pedahohika vyshchoyi shkoly. 2-he vydannya, dopovnene. [Pedagogy of high school. 2nd edition supplemented]. Kiev: Vydavnychyy tsentr “Akademiya”; 2010. 456 p. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 H. I. Hrebtiy
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).