ВПЛИВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ НА ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ НОРМАЛЬНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XX.3.79.2016.174Анотація
У роботі показані особливості засвоєння практичних навичок студентами з нормальної фізіології залежно від психофізіологічних станів. Встановлено, що повноцінне засвоєння практичних навичок із нормальної фізіології залежить від домінування лівої або правої півкуль головного мозку, що вимагає індивідуальних підходів при їх освоєнні та виконанні.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Л.В. Татарчук, Р.М. Гнатюк, С.Н. Вадзюк
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).