ДОСВІД ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНОТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ТЕРАПІЇ (ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ)

Автор(и)

  • V.N. Seredyuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXI.2.82.1.2017.40

Ключові слова:

терапія (внутрішні хвороби), Всеукраїнська студентська олімпіада, кредитнотрансферна система організації навчального процесу (КТСОНП), інтерактивні комп’ютерні технології

Анотація

У статті проведено аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з терапії (внутрішніх хвороб) за 2016 рік. Доведено, що олімпіада є важливим етапом у підготовці висококваліфікованих спеціалістів на засадах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП), ефективним способом набування нових практичних знань, навичок, демонстрацією вмінь самовдосконалення. Олімпіада сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/ або відео протоколів ехокардіографії, коронароангіографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітнорезонансної томографії тощо).

Посилання

O.R.Zaiats', Z.R.Ozhohan, L.V.Miziuk. Vprovadzhennia kredytno-modul'noi systemy orhanizatsii navchal'noho protsesu na kafedri ortopedychnoi stomatolohii IFNMU. Hal. likar. Visnyk. 2012;19(2):126-128.

V.V.Koval'chuk. Osnovy naukovykh doslidzhen': navch. Posibnyk. Moiseiev. – 3-tie vyd., pererobl. i dopovn. K.: VD “Profesional”. 2005:240.

E.V.Luzik. Orhanizatsiia naukovoi diial'nosti studentiv vyschykh navchal'nykh zakladiv. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity: rezul'taty doslidzhen' i perspektyvy: zb. nauk, prats' za red. I.A. Ziaziuna ta N.H. Nychkalo. K. 2003:380-395.

I.P.Vakaliuk, N.M.Serediuk, V.N.Serediuk. Metodolohichni aspekty provedennia students'koi predmetnoi olimpiady z dystsypliny “vnutrishnia medytsyna”. Med. osvita. 2015;4:83-86.

M.F.Stepko, Ia.Ia.Boliubash, K.M.Levkivs'kyi. Modernizatsiia vyschoi osvity Ukrainy i Bolons'kyi protses. Vyscha shkola. 2004;2/3:97-125.

Z.I.Kurliand. Pedahohika vyschoi shkoly: navchal'nyi posibnyk. K.: Znannia. 2007:495.

R.V.Slukhens'ka. Formuvannia tvorchoho potentsialu maibutnikh likariv u protsesi profesiinoi pidhotovky: avtoref. dys na zdobuttia nauk. stup. kand. ped. Nauk: 13.00.04. Zaporizhzhia. 2016:21.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

МЕДИЧНА ОСВІТА