ДОСВІД ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНОТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ТЕРАПІЇ (ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ)
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXI.2.82.1.2017.40Ключові слова:
терапія (внутрішні хвороби), Всеукраїнська студентська олімпіада, кредитнотрансферна система організації навчального процесу (КТСОНП), інтерактивні комп’ютерні технологіїАнотація
У статті проведено аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з терапії (внутрішніх хвороб) за 2016 рік. Доведено, що олімпіада є важливим етапом у підготовці висококваліфікованих спеціалістів на засадах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП), ефективним способом набування нових практичних знань, навичок, демонстрацією вмінь самовдосконалення. Олімпіада сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/ або відео протоколів ехокардіографії, коронароангіографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітнорезонансної томографії тощо).
Посилання
O.R.Zaiats', Z.R.Ozhohan, L.V.Miziuk. Vprovadzhennia kredytno-modul'noi systemy orhanizatsii navchal'noho protsesu na kafedri ortopedychnoi stomatolohii IFNMU. Hal. likar. Visnyk. 2012;19(2):126-128.
V.V.Koval'chuk. Osnovy naukovykh doslidzhen': navch. Posibnyk. Moiseiev. – 3-tie vyd., pererobl. i dopovn. K.: VD “Profesional”. 2005:240.
E.V.Luzik. Orhanizatsiia naukovoi diial'nosti studentiv vyschykh navchal'nykh zakladiv. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity: rezul'taty doslidzhen' i perspektyvy: zb. nauk, prats' za red. I.A. Ziaziuna ta N.H. Nychkalo. K. 2003:380-395.
I.P.Vakaliuk, N.M.Serediuk, V.N.Serediuk. Metodolohichni aspekty provedennia students'koi predmetnoi olimpiady z dystsypliny “vnutrishnia medytsyna”. Med. osvita. 2015;4:83-86.
M.F.Stepko, Ia.Ia.Boliubash, K.M.Levkivs'kyi. Modernizatsiia vyschoi osvity Ukrainy i Bolons'kyi protses. Vyscha shkola. 2004;2/3:97-125.
Z.I.Kurliand. Pedahohika vyschoi shkoly: navchal'nyi posibnyk. K.: Znannia. 2007:495.
R.V.Slukhens'ka. Formuvannia tvorchoho potentsialu maibutnikh likariv u protsesi profesiinoi pidhotovky: avtoref. dys na zdobuttia nauk. stup. kand. ped. Nauk: 13.00.04. Zaporizhzhia. 2016:21.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 V.N. Seredyuk
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).