Застосування інноваційних технологій під час викладання теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» студентам медичного факультету

Автор(и)

  • L. V. Pakharenko

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXII.3.87.2018.78

Ключові слова:

інноваційні технології, медична освіта, гінекологія

Анотація

Мета роботи — підвищити ефективність навчального процесу та сприяти формуванню клінічного мислення при вивченні студентами 6‑го курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» шляхом розробки та запровадження нових інноваційних технологій.
Матеріал і методи. За допомогою програми «Віртуальний пацієнт» працівниками кафедри акушерства та гінекології створена клінічна задача з теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Програма «Віртуальний пацієнт» розроблена компанією Microsoft та адаптована інженерами інформаційного відділу Івано-Франківського національного медичного університету.
Результати. У статті представлено досвід застосування програми «Віртуальний пацієнт» при викладанні теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» для студентів шостого курсу медичного факультету. Особливістю педагогічного впровадження є інноваційний підхід навчання, що сприяє кращому засвоєнню теми, формуванню професійно-компетентного підходу з врахуванням індивідуальних особливостей хворого.
Висновки. Застосування програми «Віртуальний пацієнт» при вивченні студентами 6‑го курсу медичного факультету теми «Неплідний шлюб. Організація, структура та завдання служби планування сім’ї» дозволяє підвищити якість засвоєння теми, удосконалити застосування теоретичних знань, а також забезпечує розвиток особистості студентів, їх професійних якостей та клінічного мислення.

Посилання

Al'chuk OI, Voloschuk NI, Lozyns'ka LF. Formuvannia profesional'nykh kompetentsii u maibutnikh likariv u systemi novitnikh tekhnolohii [Formation of professional competences for future doctors in the system of advanced technologies]. Medychna osvita. 2016;1:5-7. (in Ukrainian).

Voitseschuk LIe. Interaktyvne navchannia – tekhnolohiia suchasnoho navchannia [Interactive learning is a technology of modern learning]. Visnyk Zaporiz'koho natsional'noho universytetu. 2011;15:46-9. (in Ukrainian).

Solovei YuM, Morar IK. Zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia na tsykli «Khirurhiia» kafedry dohliadu za khvorymy ta vyschoi medsestryns'koi osvity [Application of interactive methods of training in the cycle "Surgery" of the Department of Care for Patients and Higher Nursing Education]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2015;19(3):288-90. (in Ukrainian).

Khrebtii HI. Innovatsiini tekhnolohii, napravleni na rozvytok klinichnoho myslennia u studentiv vyschykh medychnykh navchal'nykh zakladiv Ukrainy [Innovative technologies aimed at the development of clinical thinking among students of higher medical educational institutions of Ukraine]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2015;19(2):252-55. (in Ukrainian).

Zakharchenko T. Rol' naochnosti u protsesi vykladannia profesiino oriientovanykh dystsyplin [The role of visibility in the teaching of professionally oriented disciplines]. Vyscha shkola. 2013;12:30-8. (in Ukrainian).

Masheiko IV, Peleshenko HB, Masheiko AM. Rol' informatsiinykh tekhnolohii u vykladanni dystsypliny studentam vyschykh navchal'nykh zakladiv [The role of information technology in teaching discipline to students of higher education]. Medychna osvita. 2017;1:23-6. (in Ukrainian).

Mykhaloiko OIa. Efektyvnist' mul'tymediinykh zasobiv u vykladanni nevrolohii studentam likuval'noho fakul'tetu [Efficiency of multimedia means in teaching neurology to students of medical faculty]. Bukovyns'kyi medychnyi visnyk. 2016;20(1):258-59. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-28

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ