Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXVI.4.104.2022.14Ключові слова:
іноземні студенти; освітній процес; навчально-методична робота; іспити; підтвердження дипломівАнотація
Вступ. Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО.
Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки.
Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах.
Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії).
Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики.
Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому.
На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини.
Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу.
Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в Індії.
Посилання
Medical Council of India - Screening Test Regulations, 2002 [Internet]. National Medical Commission [cited 2022 Sep 26]. Available from: https://web.archive.org/web/20220516160331/https://www.nmc.org.in/wp-content/uploads/2017/10/Screen-Test-Regulations-1.pdf.
Only 14% Indian students with foreign medical degrees passed FMGE in 2015-18 [Internet]. Times of India; 2019 [cited
Aug 7]. Available from: https://timesofindia.indiatimes.com/home/education/news/only-14-indian-students-with-foreign-medical-degrees-passed-fmge-in-2015-18/articleshow/72938234.cms.
Sharma K. 80% Foreign Medical Graduates Fail India’s Licence Exam. Here’s what they end up doing instead [Internet]. The Print; 2022 [cited 2022 Apr 28]. Available from: https://web.archive.org/web/20220927120831/https://theprint.in/
india/80-foreign-medical-graduates-fail-indias-licence-exam-heres-what-they-end-up-doing-instead/868875/?amp.
Country-wise performance in FMGE from 2015-2018 [Internet]. National Board of Examinations New Delhi; 2018
[cited 2022 Aug 7]. Available from: https://www.mea.gov.in/Images/amb1/FMGE_performance_rep
ort_NEW1.pdf.
Top 6 countries for Indian students to study MBBS abroad at low cost [Internet]. Articles – Study Abroad by College
Dekho. [cited 2022 Apr 28]. Available from: https://web.archive.org/web/20220417123649/https%3A%2F%2
Fwww.collegedekho.com%2Fstudy-abroad%2Farticles%2Fbest-countries-to-study-mbbs-abroad-at-low-cost%2F.
Low MBBS fees attract Indian students to Ukraine [Internet]. Hindustan Times; 2022 [cited 2022 Apr 28]. Available
The ultimate 2021 guide for MBBS in Ukraine [Internet]. 7 Things to Know About MBBS in Ukraine for Indian Students. [cited 2022 Apr 28]. Available from: https://web.archive.org/web/20220424213732/https%3A%2F%2.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 І.Г. Савка, С.Д. Савка, М.Н. Гарас
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).