Особливості реалізації «наскрізної програми» підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі

Автор(и)

  • N. S. Mykhailovska

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.1.69.2014.51

Ключові слова:

первинна медико-санітарна допомога, сімейний лікар, додипломна підготовка, шляхи оптимізації, «Наскрізна програма»

Анотація

У роботі наведені шляхи оптимізації викладання дисципліни «Загальна практика – сімейна медицина» на додипломному етапі у вищих медичних навчальних закладах країни з урахуванням досвіду, набутого в Запорізькому державному медичному університеті. Розглянуті основні аспекти реалізації «Наскрізної програми» підготовки студентів медичних факультетів вищих навчальних закладів IV рівня акредитації та лікарів-інтернів для оволодіння практичними навичками та методиками, необхідними для роботи на посадах лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина».

Посилання

Bakhteieva T.D. Reform of Health and Medical Education. Problemy suchasnoi medychnoi nauky ta osvity. 2010; 1: 4-8 (in Ukrainian).

Lekhan V.M., Slabkyi H.O., Shevchenko M.V. The development strategy of the health system. Kyiv: Tsyfra; 2009 (in Ukrainian).

Moskalenko V.F. Conceptual basis for the development and implementation of family medicine in Ukraine. Liky Ukrainy. 2002; 2: 3-4 (in Ukrainian).

Matiukha L.F., Hoida N.H., Odryns'kyi V.A. The formation of a new model of primary health care based on family medicine in Ukraine - not a fad, but an objective reality. Simeina medytsyna. 2013; 4: 157-158 (in Ukrainian).

Volosovets' O.P., P’iatnyts'kyi Iu.S., Vitenko I.S. The improvement of practical skills and techniques of students, medical interns - an important component of primary health care. Medychna osvita. 2012; 3: 5-7 (in Ukrainian).

Babinets' L.S., Borovyk I.O., Botsiuk N.Ie. The successes and challenges of teaching family medicine at the undergraduate stage: the experience Ternopil State Medical University. Simeina medytsyna. 2013; 4: 28-31 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ