Психолого-педагогічна культура викладацького складу вищого медичного закладу в контексті принципів Болонського процесу
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.1.69.2014.52Ключові слова:
Болонський процес, психолого-педагогічна культура, медична освітаАнотація
Українське суспільство ввійшло у фазу реформування вищої освіти, у тому числі і медичної, згідно зі стандартами Болонського процесу. Наша держава нині перед вибором нової освітньої парадигми, що покликана усунути невідповідність між запитами суспільства та рівнем освітніх послуг, замінити завдання всебічного розвитку особистості завданням максимального розвитку здібностей людини до самореалізації та самоосвіти. У статті показано важливість Болонського процесу й доведено, що це надзвичайно тяжкий і тривалий процес, який потребує, перш за все, корекції психолого-педагогічної культури викладацького складу вищих медичних закладів, який готовий кардинально перебудувати навчальний процес. Актуальність цієї проблеми тяжко переоцінити, оскільки вона стосується не тільки освіти, її реформування, але й у цілому процесу інтеграції нашої країни в Європу.
Посилання
Stetsenko M.F., Boliubash Ia.Ia., Shynkaruk V.D. The Bologna process in the facts and documents (Sorbonne-Bolnya-Salamanca-Prague-Berlin. Ternopil': TDPU; 2003 (in Ukrainian).
Volosovets' O.P. The issue of quality education in the context of the Bologna Declaration in higher education. In: Materials Ukrainian scientific-technical conference "The experience of implementing the basic principles of the Bologna process in higher medical education". Ternopil'; 2005 (in Ukrainian).
Kremen V.H. Higher education Ukraine and the Bologna Process. Ternopil': Navchal'na knyha; 2004 (in Ukrainian).
Dikaya E.I., Babicheva T.A. The objectives of higher education and globalization. In: Materials IV International Scientific Conference "Humanization of higher education; philosophical dimensions". Sumy-Berdians'k, 2004; 35-44 (in Ukrainian).
Kolot A.M. Implementation of the basic principles of the Bologna Declaration for training specialists in economics. Problemy osvity. 2004; 37: 3-21 (in Ukrainian).
Neiko Ie. M., Hlushko L.V., Miziuk M.I. Bologna process and system of practical training for students. Medychna osvita. 2007; 2: 56-58 (in Ukrainian).
Poliachenko Iu.V., Perederii V.H., Volosovets' O.P. Medical education in the world and in Ukraine. Kyiv: Knyha-plius; 2005 (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 O. M. Panko
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).