Написання дипломних робіт як ключовий метод оптимізації підготовки спеціалістів за фахом “Фармація”

Автор(и)

  • I. P. Kutynska

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.2.70.2014.117

Ключові слова:

дипломна робота, пізнання, експериментальні завдання, практичні навики

Анотація

Одним із ключових методів оптимізації підготовки спеціалістів за фахом «Фармація» є написання та захист дипломних робіт. Такий вид науково-дослідної роботи відіграє важливу роль у формуванні творчого потенціалу студента, спрямований на розвиток аналітичних та креативних здібностей, інтелекту, пам'яті, поліпшення засвоєння студентами навчального матеріалу згідно з державними освітніми стандартами.

Посилання

Dziuba N. Organisation of search and research work. The organization of educational process in universities and II levels of accreditation. Nemishaieve: NMTs; 2007. 60 p. (in Ukrainian).

Zubak K. The organization of research work of students. The organization of educational process in universities and II levels of accreditation. Nemishaieve: NMTs; 2005. 218 p. (in Ukrainian).

Illina OV. Formation of professional skills of future teachers in the simulation organizing educational activities [dissertation]. Zhytomyr; 2004. 214 p. (in Ukrainian).

Kovalenko O. Methodology Professional Training. Kharkiv; 2002. 158 p. (in Ukrainian).

Kramarenko LI. Formation of interest to the scientific and pedagogical knowledge of primary school teachers in pedagogical college [dissertation]. Kirovohrad; 2005. 214 p. (in Ukrainian).

Mykytiuk OM. Theory and practice of scientific research in higher education institutions of Ukraine in the XIX century [dissertation]. Kharkiv; 2003. 405 p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ