Сучасні інноваційні технології як шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності «Хірургія»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.3.71.2014.174Ключові слова:
навчальний процес, інноваційні технології, хірургічна освітаАнотація
У роботі узагальнено досвід кафедри хірургії №1 ІФНМУ впровадження і удосконалення інноваційних технологій при використанні інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення спеціальності «Хірургія» студентами медичного факультету. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються тестування, вирішення кейс-завдань, ігрові і неігрові методи модельованого навчання, а якість отриманих знань оцінюється модульним контролем.
Посилання
1. Voronenko IuV, Vdovichenko IuP, Mintser OP. Kontseptual'ni pytannia rozrobky standartiv vyschoi osvity dlia pidhotovky likariv [Conceptual issues for the development of higher education standards for the training of doctors]. Materials of the All-Ukrainian Educational Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the II Gorbachevsky Ternopil State Medical University of the Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of the newest technologies for the credit-module system of educational process organizations in the VM" (F) NZ of the III-IV accreditation levels"]. Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 23-5 p. (in Ukrainian).
2. Koval'chuk LIa. Novitni shliakhy vdoskonalennia pidhotovky fakhivtsiv u Ternopil's'komu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I.Ia. Horbachevs'koho [New ways of improving the training of specialists at Ternopil State Medical University named after I.Ya. Gorbachevsky]. Med. osvita. 2010;2:27-30. (in Ukrainian).
3. Sulima Ie. Nevidkladni zavdannia systemy vyschoi osvity na novomu etapi Bolons'koho protsesu [Urgent tasks of the higher education system at the new stage of the Bologna process]. Vyscha shkola. 2010;1:5-3. (in Ukrainian).
4. Khukhlina OS, Kan'ovs'ka LV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [Using interactive teaching methods with studying the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I. I. Gorbachevsky Ternopil State Medical University of the Ministry of Health of Ukraine [“Introduction of the latest technologies in the credit-module system of educational process organizations in the VM (F) NZ of the III-IV accreditation levels”] (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 415-16 p. (in Ukrainian).
5. Erimbetova S, Madzhuga AG, Ahmetzhan B. Ispol'zovanie interaktivnyh tehnologij obuchenija v processe tvorcheskogo razvitija uchashhegosja [Using interactive learning technologies in the process of creative development of a student]. Vestn. vysshej shkoly «Al'ma-Mater». 2003;11:48-2. (in Russian).
6. Aronson L. Twele tips for teaching reflection at all level of medical education. Med. Teacher. 2011;33:200-205.
7. Dent JR, Harden RM. A practical guide for medical teachers. Churchill Livengstore Elsevier: Edinburgh, London, New York, Oxford, Philadelphia, St. Louis, Sydney, Toronto; 2009. 435 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 V. M. Haliuk
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).