Сучасні інноваційні технології як шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності «Хірургія»

Автор(и)

  • V. M. Haliuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.3.71.2014.174

Ключові слова:

навчальний процес, інноваційні технології, хірургічна освіта

Анотація

У роботі узагальнено досвід кафедри хірургії №1 ІФНМУ впровадження і удосконалення інноваційних технологій при використанні інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення спеціальності «Хірургія» студентами медичного факультету. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються тестування, вирішення кейс-завдань, ігрові і неігрові методи модельованого навчання, а якість отриманих знань оцінюється модульним контролем.

Посилання

1. Voronenko IuV, Vdovichenko IuP, Mintser OP. Kontseptual'ni pytannia rozrobky standartiv vyschoi osvity dlia pidhotovky likariv [Conceptual issues for the development of higher education standards for the training of doctors]. Materials of the All-Ukrainian Educational Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the II Gorbachevsky Ternopil State Medical University of the Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of the newest technologies for the credit-module system of educational process organizations in the VM" (F) NZ of the III-IV accreditation levels"]. Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 23-5 p. (in Ukrainian).

2. Koval'chuk LIa. Novitni shliakhy vdoskonalennia pidhotovky fakhivtsiv u Ternopil's'komu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I.Ia. Horbachevs'koho [New ways of improving the training of specialists at Ternopil State Medical University named after I.Ya. Gorbachevsky]. Med. osvita. 2010;2:27-30. (in Ukrainian).

3. Sulima Ie. Nevidkladni zavdannia systemy vyschoi osvity na novomu etapi Bolons'koho protsesu [Urgent tasks of the higher education system at the new stage of the Bologna process]. Vyscha shkola. 2010;1:5-3. (in Ukrainian).

4. Khukhlina OS, Kan'ovs'ka LV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [Using interactive teaching methods with studying the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I. I. Gorbachevsky Ternopil State Medical University of the Ministry of Health of Ukraine [“Introduction of the latest technologies in the credit-module system of educational process organizations in the VM (F) NZ of the III-IV accreditation levels”] (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 415-16 p. (in Ukrainian).

5. Erimbetova S, Madzhuga AG, Ahmetzhan B. Ispol'zovanie interaktivnyh tehnologij obuchenija v processe tvorcheskogo razvitija uchashhegosja [Using interactive learning technologies in the process of creative development of a student]. Vestn. vysshej shkoly «Al'ma-Mater». 2003;11:48-2. (in Russian).

6. Aronson L. Twele tips for teaching reflection at all level of medical education. Med. Teacher. 2011;33:200-205.

7. Dent JR, Harden RM. A practical guide for medical teachers. Churchill Livengstore Elsevier: Edinburgh, London, New York, Oxford, Philadelphia, St. Louis, Sydney, Toronto; 2009. 435 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ