Cучасні інноваційні технології навчання на циклі «Хірургія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.3.71.2014.176Ключові слова:
освіта лікарів-інтернів, інтерактивні методи, семінари, кейс-ситуаційні завданняАнотація
У роботі представлені сучасні тенденції та особливості інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання на циклі «Хірургія», на базі хірургічного відділення МКЛ № 1, лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина», відповідно до реформи медичної освіти України на кафедрі терапії і сімейної медицини Івано-Франківського національного медичного університету. Визначено базові напрямки оптимізації навчання та впровадження інноваційних, інтерактивних сучасних форм: проблемних лекцій з відеопрезентаціями, технологій ситуаційного навчання (кейс-ситуацій), тестової системи оцінки знань; організації практичної підготовки шляхом засвоєння хірургічних методик у тренажерній залі та безпосередньою роботою з хворим під контролем викладача із засвоєнням умінь, навичок, фахових маніпуляцій у наданні невідкладної допомоги пацієнтам із хірургічною патологією на догоспітальному етапі.
Посилання
1. Voronenko IuV, Mintser OP. Rozvytok novykh tekhnolohii u pisliadyplomnii osviti likariv i provizoriv: tendentsii, ekspertni vysnovky ta real'ni otsinky efektyvnosti navchannia [Development of new technologies in post-graduate education of doctors and pharmacists: trends, expert conclusions and realistic assessments of training effectiveness]. Med. osvita. 2013;2:19-3. (in Ukrainian).
2. Volosovets' OP, P’iatnyts'kyi IuS, Vitenko IS. Udoskonalennia zasvoiennia praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likariamy internamy – vazhlyva skladova kadrovoi perebudovy pervynnoi lanky medychnoi dopomohy naselenniu Ukrainy [Improving the acquisition of practical skills and techniques by students and interns-doctors is an important component of staff reorganization of the primary care unit for the Ukrainian population]. Med. osvita. 2012;3:3-7. (in Ukrainian).
3. Susan S. The case study as a research method. University of Texas at Austin. 1997. 54 p.
4. Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education. Med. Teacher. 2011;33:200-205.
5. Khukhlina OS, Kan'ovs'kaLV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [The use of interactive teaching methods in the study of the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Conference of the Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya.Ternopil State Medical University. Gorbachevsky Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for the credit-modular system of organization of the educational process of VM (F) NB of the III-IV accreditation levels"], (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 415-16. (in Ukrainian).
6. Desiateryk VI, Mikhno SP, Shapovaliuk VV. Pidhotovka simeinykh likariv po khirurhii v internaturi [Preparation of family doctors for surgery in an internship]. Materials of the All-Ukrainian conference of the educational-scientific conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya.Ternopil State Medical University. Gorbachevsky Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for credit-module system of educational process organization VM (Ф) НВ ІІІ-ІV Accreditation Levels »] (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 447-48 p. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 J. O. Popovych
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).