Cучасні інноваційні технології навчання на циклі «Хірургія» лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина»

Автор(и)

  • J. O. Popovych

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.3.71.2014.176

Ключові слова:

освіта лікарів-інтернів, інтерактивні методи, семінари, кейс-ситуаційні завдання

Анотація

У роботі представлені сучасні тенденції та особливості інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання на циклі «Хірургія», на базі хірургічного відділення МКЛ № 1, лікарів-інтернів зі спеціальності «Загальна практика – сімейна медицина», відповідно до реформи медичної освіти України на кафедрі терапії і сімейної медицини Івано-Франківського національного медичного університету. Визначено базові напрямки оптимізації навчання та впровадження інноваційних, інтерактивних сучасних форм: проблемних лекцій з відеопрезентаціями, технологій ситуаційного навчання (кейс-ситуацій), тестової системи оцінки знань; організації практичної підготовки шляхом засвоєння хірургічних методик у тренажерній залі та безпосередньою роботою з хворим під контролем викладача із засвоєнням умінь, навичок, фахових маніпуляцій у наданні невідкладної допомоги пацієнтам із хірургічною патологією на догоспітальному етапі.

Посилання

1. Voronenko IuV, Mintser OP. Rozvytok novykh tekhnolohii u pisliadyplomnii osviti likariv i provizoriv: tendentsii, ekspertni vysnovky ta real'ni otsinky efektyvnosti navchannia [Development of new technologies in post-graduate education of doctors and pharmacists: trends, expert conclusions and realistic assessments of training effectiveness]. Med. osvita. 2013;2:19-3. (in Ukrainian).

2. Volosovets' OP, P’iatnyts'kyi IuS, Vitenko IS. Udoskonalennia zasvoiennia praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likariamy internamy – vazhlyva skladova kadrovoi perebudovy pervynnoi lanky medychnoi dopomohy naselenniu Ukrainy [Improving the acquisition of practical skills and techniques by students and interns-doctors is an important component of staff reorganization of the primary care unit for the Ukrainian population]. Med. osvita. 2012;3:3-7. (in Ukrainian).

3. Susan S. The case study as a research method. University of Texas at Austin. 1997. 54 p.

4. Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education. Med. Teacher. 2011;33:200-205.

5. Khukhlina OS, Kan'ovs'kaLV, Voievidka OS. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia pry vyvchenni osnov vnutrishn'oi medytsyny [The use of interactive teaching methods in the study of the basics of internal medicine]. Materials of the All-Ukrainian Conference of the Educational and Scientific Conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya.Ternopil State Medical University. Gorbachevsky Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for the credit-modular system of organization of the educational process of VM (F) NB of the III-IV accreditation levels"], (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 415-16. (in Ukrainian).

6. Desiateryk VI, Mikhno SP, Shapovaliuk VV. Pidhotovka simeinykh likariv po khirurhii v internaturi [Preparation of family doctors for surgery in an internship]. Materials of the All-Ukrainian conference of the educational-scientific conference devoted to the 55th anniversary of the I.Ya.Ternopil State Medical University. Gorbachevsky Ministry of Health of Ukraine ["Introduction of new technologies for credit-module system of educational process organization VM (Ф) НВ ІІІ-ІV Accreditation Levels »] (Ternopil, April 26-27, 2012). Ternopil': Ukrmedknyha; 2012. 447-48 p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-02

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ