Досвід викладання дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів за спеціальністю «Медична психологія»

Автор(и)

  • A. V. Semeniak
  • O. A. Andriiets’
  • L. A. Kuchuk

DOI:

https://doi.org/10.24061/215433

Ключові слова:

викладання дисципліни, медична психологія

Анотація

Нами сформовано дві випадкові групи студентів – перша (основна група) – студенти, які в процесі навчання, додатково, при курації використовували різноманітні психологічні тести для експериментально-психологічного обстеження психічних процесів та методи клінічно-психологічного дослідження особистості, та друга (контрольна група) – студенти, які вивчали дисципліну за загальноприйнятою методикою. Навчання студентів проводилося в однакових умовах. Оцінювали студентів за традиційною шкалою з урахуванням критеріїв оцінювання при поточному та підсумковому контролі. Важливим була наявність вірогідної різниці в рівні знань при оцінюванні на підсумковому контролі – успішність студентів першої групи вірогідно вища.

Посилання

Karandashev VN. Metodika prepodavaniya psikhologii [Methods of teaching psychology]. St. Petersburg: Piter; 2007. 25-36 p. (in Russian).

Talyzina NF. Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology]. Moscow; 1998. 15-9 p. (in Russian).

Gerasimova BC. Metodika prepodavaniya psikhologii [Methods of teaching psychology]. Moscow: Os'-89; 2004. 34-58 p. (in Russian).

Karandashev VN. Metodika prepodavaniya psikhologii [Methods of teaching psychology]. St. Petersburg: Piter; 2005. 27-44 p. (in Russian).

Ledeneva YuE, Shiyanova TI. Metodika prepodavaniya psikhologii [Methods of teaching psychology]. Stavropol: SKSI; 2005. 13-28 p. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-08-30

Номер

Розділ

ОБМІН ДОСВІДОМ