Система дистанційного навчання як ефективна складова підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3. Загальна лікарська підготовка»

Автор(и)

  • О. Колоскова
  • В. Хільчевська
  • Н. Богуцька
  • О. Бєлашова

Ключові слова:

інтернатура; тестовий контроль; дистанційне навчання

Анотація

У статті показано, що ефективність підготовки лікарів-інтернів до державного тестового екзамену визначається якістю навчання на профільній кафедрі з використанням сучасних комп’ютерних технологій.

Посилання

Bezrukov LA, Koloskova EK, Mikalyuk LV. Obuchenie internov-pediatrov kak upravlyaemyy protsess [Pediatric intern training as a guided process]. Problematic issues of pediatrics and higher medical education: Coll. Sciences. works dedicated to the memory of Professor YM Vitebsky. Donetsk; 2008. 232-35 p. (in Russian).

Nagornaya NV, Limarenko MP, Baeshko GI. Ob opyte optimizatsii obucheniya pediatrov v internature [On the experience of optimizing the training of pediatricians in internship]. Zdorov'e rebenka. 2008;3:122-24. (in Russian).

Prilutskiy AS, Zhdanyuk YuI. Komp'yuternye sredstva obucheniya – novyy etap v razvitii tekhnologiy vysshego meditsinskogo obrazovaniya [Computer training tools - a new stage in the development of technologies of higher medical education]. Problematic issues of pediatrics and higher medical education: Coll. Sciences. works dedicated to the memory of Professor YM Vitebsky. Donetsk; 2008. 299-300 p. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-23

Номер

Розділ

ОБМІН ДОСВІДОМ