Формування структури та змісту дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст при вищих медичних навчальних закладах

Автор(и)

  • О. Куса канд. мед. наук, доцент кафедри акушерства та гінекології ім. І. Д. Ланового Івано-Франківського національного медичного університету, м. Івано-Франківськ, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXV.1.97.2021.16

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології; фаховий медичний коледж; програма дисципліни

Анотація

Мета статті – ознайомити викладачів медичних освітніх закладів, у тому числі і вищих, при яких створені фахові медичні коледжі, із курсом навчальної дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності Медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст.
Матеріал і методи. У даній статті охарактеризовано навчальну дисципліну «Акушерство», яка є важливим предметом для професійного становлення майбутніх медиків.
Результати. Зміст дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності Медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст включає програму, в якій розкрито зміст навчального матеріалу, формулюються вимоги до організації його засвоєння та навчально-методичний комплекс.
Висновки. Розроблена програма та методика навчання сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх спеціалістів. Засвоєні у процесі вивчення дисципліни знання та вміння визначають готовність фельдшера до професійної діяльності, дозволяють ефективно застосовувати їх сукупність та грамотно застосовувати медичні втручання при різних акушерських станах.

Посилання

Tovazhnians'kyi LL, Bukhkalo SI. Diial'nist' vyschoho navchal'noho zakladu po pidvyschenniu yakosti pidhotovky fakhivtsiv [Activities of higher education institutions to improve the quality of training]. Visnyk NTU «KhPI». 2012;10:3-12. (in Ukrainian).

Bieliaieva OM. Profesiino-pedahohichna diial'nist' vykladachiv vyschykh medychnykh navchal'nykh zakladiv u konteksti systemnoho pidkhodu [Professional and pedagogical activity of teachers of higher medical educational institutions in the context of a systematic approach]. Svit medytsyny ta biolohii. 2014;3:182-5. (in Ukrainian).

Briukhovets'ka OP, Chausova TP. Profesiino znachuschi yakosti osobystosti vykladacha vyschoho navchal'noho zakladu [Professionally significant qualities of the personality of a teacher of a higher educational institution]. Pisliadyplomna osvita v Ukraini. 2012;1:74-8. (in Ukrainian).

Kyr’ian TI. Pryntsypy perebudovy vyschoi osvity i vyscha medychna shkola Ukrainy [Principles of restructuring higher education and higher medical school of Ukraine]. ScienceRise. Pedagogical Education. 2016;6:26-30. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-26

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ