Формування структури та змісту дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст при вищих медичних навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXV.1.97.2021.16Ключові слова:
сучасні педагогічні технології; фаховий медичний коледж; програма дисципліниАнотація
Мета статті – ознайомити викладачів медичних освітніх закладів, у тому числі і вищих, при яких створені фахові медичні коледжі, із курсом навчальної дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності Медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст.
Матеріал і методи. У даній статті охарактеризовано навчальну дисципліну «Акушерство», яка є важливим предметом для професійного становлення майбутніх медиків.
Результати. Зміст дисципліни «Акушерство» для підготовки студентів спеціальності Медсестринство спеціалізації «Лікувальна справа» освітнього ступеня молодший спеціаліст включає програму, в якій розкрито зміст навчального матеріалу, формулюються вимоги до організації його засвоєння та навчально-методичний комплекс.
Висновки. Розроблена програма та методика навчання сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх спеціалістів. Засвоєні у процесі вивчення дисципліни знання та вміння визначають готовність фельдшера до професійної діяльності, дозволяють ефективно застосовувати їх сукупність та грамотно застосовувати медичні втручання при різних акушерських станах.
Посилання
Tovazhnians'kyi LL, Bukhkalo SI. Diial'nist' vyschoho navchal'noho zakladu po pidvyschenniu yakosti pidhotovky fakhivtsiv [Activities of higher education institutions to improve the quality of training]. Visnyk NTU «KhPI». 2012;10:3-12. (in Ukrainian).
Bieliaieva OM. Profesiino-pedahohichna diial'nist' vykladachiv vyschykh medychnykh navchal'nykh zakladiv u konteksti systemnoho pidkhodu [Professional and pedagogical activity of teachers of higher medical educational institutions in the context of a systematic approach]. Svit medytsyny ta biolohii. 2014;3:182-5. (in Ukrainian).
Briukhovets'ka OP, Chausova TP. Profesiino znachuschi yakosti osobystosti vykladacha vyschoho navchal'noho zakladu [Professionally significant qualities of the personality of a teacher of a higher educational institution]. Pisliadyplomna osvita v Ukraini. 2012;1:74-8. (in Ukrainian).
Kyr’ian TI. Pryntsypy perebudovy vyschoi osvity i vyscha medychna shkola Ukrainy [Principles of restructuring higher education and higher medical school of Ukraine]. ScienceRise. Pedagogical Education. 2016;6:26-30. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. Куса
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).