ШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЄДНАННІ З ІНТЕРАКТИВНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XX.3.79.2016.173Анотація
У даній методичній статті висвітлені та аргументовані сучасні принципи оптимізації викладання на кафедрі терапевтичної стоматології Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» та на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» для студентів різних форм навчання. Обґрунтовано впровадження новітніх комп’ютерних технологій у навчальному процесі.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 О.В. Митченок, Р.В. Козак
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).