Перспективи та проблеми безперервної освіти в сімейній медицині

Автор(и)

  • H. S. Symchych

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XX.4.80.2016.230

Ключові слова:

continuous education, family medicine, postgraduate training

Анотація

У статті висвітлено актуальні питання безперервної освіти, як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, основні тенденції навчання в Європі та Україні. Подано існуючу систему підготовки сімейних лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти. Визначено ключові напрямки розвитку, етапи організаційного навчання та проблеми безперервної
професійної освіти для сімейних лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та наближення безперервної освіти до світових стандартів.

Посилання

Voronenko IuV, Zozulia IS. Distance Learning mode online: opportunities for professional development, new perspectives. Ukrains'kyi medychnyi chasopys. 2011;3:26. (in Ukrainian).

Kozlovs'ka HV. Continuing education in Europe and Ukraine: a sociological analysis. Nauk. chasopys NPU im. M. P. Drahomanova. Seriia № 11. Sotsiolohiia. Sotsial'na robota. Sotsial'na pedahohika. 7:2008;13-20. (in Ukrainian).

Kudriavtseva SP, Kolos VV. International information. Kyiv: Slovo; 2008. 400 p. (in Ukrainian).

Moskalyk HF. Continuing education and modern information space. European cooperation. 2015;5:24-4. (in Ukrainian).

Pinchuk IeA. Conceptual framework and trends in continuing education. Visnyk NTUU «KPI». Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika. 2011;1:71-7. (in Ukrainian).

Sydorchuk LP. Forms of educational work in training family doctor. Medychna osvita. 2003;1:28-30. (in Ukrainian).

Topchii TV. Continuing education environment as a system of identity formation. Visnyk Natsional'noho universytetu «Iurydychna akademiia Ukrainy imeni Yaroslava Mudroho». 2014;3:222-28. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ