Сучасна методика практичного навчання студентів з дисципліни «догляд за хворими»
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXI.1.81.2017.52Ключові слова:
догляд за хворими, викладання, студентиАнотація
У статті висвітленні сучасні методи практичної підготовки студентів із дисципліни «догляд за хворими», які підпорядковані головній меті – підвищенню якості освіти. Особливістю підготовки є те, що необхідно на якісному новому рівні навчання здійснити формування професійно-компетентного фахівця з різнобічними функціональними обов’язками. Таке складне завдання можна вирішити шляхом використання інноваційних та активних технологій навчання.
Посилання
Riabyi SI, Haidych LI. Problemy pidvyschennia profesiinoi kompetentnosti vypusknykiv medychnykh VNZ zi spetsial'nosti «Sestryns'ka sprava» (OKR – «bakalavr») [Problems of increasing professional competence of graduates of medical universities in the specialty "Nursing business" (OCR - "Bachelor")]. International scientific-practical conference of teachers and psychologists materials of proceedings of the International Scientific and Practical Congress. The 17-18th of February 2015. Geneva (Switzerland); 2015. 215-19 p. (in Ukrainian).
Vershyns'ka OB. Problemy formuvannia navchal'noi motyvatsii studentiv VNZ [Problems of formation of educational motivation of students of higher educational institutions]. Med. osvita. 2011;3:9-12. (in Ukrainian).
Dumans'kyi IuV, Talalaienko O, Pervak M. Osvoiennia studentamy praktychnykh navychok pry kredytno-modul'nii orhanizatsii navchal'noho protsesu: problemy ta poshuk shliakhiv yikh vyrishennia [Mastering of practical skills by students in the credit-module organization of the educational process: problems and finding ways to solve them]. Med. osvita. 2011;3:79-1. (in Ukrainian).
Novachenko TV. Vykorystannia aktyvnykh ta interaktyvnykh form i metodiv navchannia u vyschii shkoli [Use of active and interactive forms and methods of teaching at a high school]. Mizhnar. nauk. forum: sotsiolohiia, psykholohiia, pedahohika, menedzhment. Vyp. 6: zb. nauk. prats'. Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M.P. Drahomanova; 2011. 227-34 p. (in Ukrainian).
Poikela P, Ruokamo H, Teras M. Comparison of meaningful learning characteristics in simulated nursing practice after traditional versus computer-based simulation method: A qualitative videography study. Nurse Education Today. 2015;35:373-82. Asses mode: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0260691714003323.
Sukharnikov MIu. Kontseptual'ni pidstavy rozrobky i vprovadzhennia natsional'noi ramky (akademichnykh) kvalifikatsii Ukrainy [Conceptual basis for the development and implementation of the national framework (academic) qualifications of Ukraine]. Kyiv: Vyscha shkola; 2012;3:17. (in Ukrainian).
On Approval of the Regulation on the National System of Rating Evaluation of the Activities of Higher Educational Institutions: Order of the Ministry of Education and Science, Youth and Sports of Ukraine No. 1475 dated 20.12.2011. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 S. Yu. Karatieieva
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).