Посилення мотивації студентів стоматологічного факультету до самостійної позааудиторної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXI.1.81.2017.53Ключові слова:
навчальний процес, студенти стоматологічного факультету, мотивація, самостійна позааудиторна робота, конкурс реставрації зубівАнотація
Основна мета навчання в медичному університеті полягає в підготовці спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я клінічно мислити, оперативно ухвалювати рішення, здійснювати адекватні терапевтичні заходи. У наш час навчальний процес повинен орієнтуватися на самостійну позааудиторну роботу студентів. Викладачі та адміністрація стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету (ІФНМУ) докладають
зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів, а контроль її ефективності значною мірою визначає якість підготовки майбутнього лікаря. Таким чином, постійно вдосконалюються технології навчального процесу, підвищується мотивація студентів до майбутньої професійної діяльності та відповідно поліпшується підготовка спеціалістів, здатних ефективно використовувати набуті знання в умовах практичної охорони здоров’я. Участь у різних професійних конкурсах, зокрема, у конкурсі реставрації зубів, спонукає студентів до особистісного професійного зростання.
Посилання
Voloshko LB. Formuvannia navchal'noi motyvatsii studentiv vyschykh zakladiv osvity [Formation of educational motivation of students of higher educational institutions]. Pedagogika, psikhologiya i mediko-biologicheskie problemy fizicheskogo vospitaniya i sporta. 2007;3:33-6. (in Ukrainian).
Herasemchuk MR. Mistse motyvatsii u protsesi navchannia v osobovo-profesiinomu rozvytku maibutnikh likariv [The place of motivation in the process of training in the professional development of future physicians]. Tavrich. med.-biol. vestnik. 2013;16(1):62-4. (in Ukrainian).
Zhdanova LG. Nekatorye osobennosti motivatsii obucheniya studentov [Some features of the motivation of students' training]. Pedagogical and psychological sciences: modern trends: Materials of the international. extramural scientific-practical work. Conf. (August 27, 2012, Novosibirsk). Novosibirsk: Sibirskaya assotsiatsiya konsul'tantov; 2012. 76-1 p. (in Russian).
Kosenko KM. Metodychni aspekty formuvannia u studenta-stomatoloha praktychnykh navychok ta umin' [Methodological aspects of the formation of practical skills in a student-dentist]. Visn. stomatol. 2006;3:89-90. (in Ukrainian).
Kryven'kyi TP. Vprovadzhennia novitnikh form navchannia studentiv-stomatolohiv u DVNZ „Ivano-Frankivs'kyi natsional'nyi medychnyi universytet” [Implementation of the newest forms of training of students of dentistry at the Ivano-Frankivsk National Medical University]. Med. osvita. 2014;1:53-6. (in Ukrainian).
Yahenich LV. Motyvatsiia studentiv medychnykh spetsial'nostei u protsesi vyvchennia inozemnoi movy [Motivation of students of medical specialties in the process of learning a foreign language]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Pedahohika. Psykholohiia. 2013;19:46-8. Available from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip. 2013.19.14.
Bondarenko IM, Zavizion VF, Kyslytsyna VS. Osoblyvosti navchal'noi motyvatsii u studentiv vyschoho medychnoho navchal'noho zakladu [Peculiarities of educational motivation among students of the higher medical educational institution]. Med. perspektyvy. 2015;XX(2):17-5. (in Ukrainian).
Boichuk AV, Franchuk AIu, Schadrin VS. Shliakhy optymizatsii navchal'noho protsesu na kafedri akusherstva i hinekolohii fakul'tetu pisliadyplomnoi osvity [Ways of optimization of educational process at the Department of Obstetrics and Gynecology Faculty of Postgraduate Education]. Med. osvita. 2010;3:60-6. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 N. S. Melnyk, V. I. Gerelyuk, A. S. Melnychuk, G. M. Melnychuk, I. R. Kostyuk, G. D. Semeniuk
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).