Інновацiйнi методики викладання ресурсознавства лiкарських рослин

Автор(и)

  • O. I. Smetaniuk
  • O. M. Goroshko

DOI:

https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXIII.3.91.2019.80

Ключові слова:

заклад вищої освіти, iнновацiйнi технологiї навчання, ресурсознавство лiкарських рослин

Анотація

З метою оптимiзацiї освiтньої дiяльностi одним iз напрямкiв є використання iнновацiйних технологiй, якi дозволяють студентам ефективно використовувати навчально-методичну лiтературу та наочні матерiали.
Мета роботи — вивчення ефективностi удосконалення навчального процесу з використанням контекстного навчання, як одного з видiв iнновацiйних методiв.
Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес практично-орієнтованих методів викладання предмета «Ресурсознавство лiкарських рослин» серед студентів V курсу фармацевтичного факультету.
Результати. У роботi відображені особливостi використання iнновацiйних технологiй у закладi вищої освіти, які базуються на методi проектiв. Визначенi їх переваги при оцiнюваннi студентiв та перспективи даних методiв у досягненнi основної мети закладу вищої освіти — формування фахiвця як конкурентоспроможної особистостi.
Висновок. Впровадження методу проектiв у навчальному процесi актуалiзує комунiкативнi навички та вмiння студента користуватися дослiдницькими методами i, як наслiдок, посилення iндивiдуалiзацiї процесу навчання, надання максимальних можливостей для самореалiзацiї студента.

Посилання

Koshechko N. Innovatsiini osvitni tekhnolohii navchannia ta vykladannia u vyschii shkoli [Innovative educational technologies for teaching and teaching at a high school]. Visnyk Kyivs'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedahohika. 2015;1:35-8. (in Ukrainian).

Dubaseniuk OA. Innovatsiini navchal'ni tekhnolohii – osnova modernizatsii universytets'koi osvity. Osvitni innovatsiini tekhnolohii u protsesi vykladannia navchal'nykh dystsyplin [Innovative educational technologies are the basis for the modernization of university education. Educational Innovative Technologies in the Process of Teaching of Educational Disciplines]. Zb. nauk.-metod prats'. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU; 2004. 3-14 p. (in Ukrainian).

Trzhetsyns'kyi SD, Dolia VS, DenysenkoOM, Mozul' VI, Holovkin VV, Odyntsova VM, et al. Resursoznavstvo [Resource Studies]. Zaporozhye: ZDMU; 2015. 144 p. (in Ukrainian).

Kyslychenko VS, Lenchyk LV, Novosel OM, Kuznietsova VYu, Hur’ieva IH, Burda HYe, et al. Resursoznavstvo likars'kykh roslyn [Resource-learning medicinal plants]. Kharkiv: Vyd-vo NFaU; 2015. 136 p. (in Ukrainian).

Huzii NV. Tekhnolohiia kontekstnoho navchannia v orhanizatsii dydaskalohichnoi pidhotovky studentiv u vyschii pedahohichnii shkoli [Contextual teaching technology in the organization of dascalogical training of students at a higher pedagogical school]. Vyscha osvita Ukrainy. Tematychnyi vypusk “Pedahohika vyschoi shkoly: metodolohiia, teoriia, tekhnolohii”. 2012;1(3):363-70. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-29

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ