Шляхи покращення викладання студентам дисципліни «Медсестринство в хірургії» за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст»)
DOI:
https://doi.org/10.24061/2413-0737.XVIII.2.70.2014.116Ключові слова:
хірургічні дисципліни, викладання, студентиАнотація
Відповідно до принципів кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисципліни «Медсестринство в хірургії». У статті наведені можливі шляхи щодо покращання ефективності проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст»).Зокрема, застосування на практичних заняттях інтерактивної моделі дидактичного процесу ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення клінічної проблеми хірургічного хворого, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних та клінічних задач при роботі у відділенні та з хворими. У процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою.
Посилання
Budapest Declaration on the European Higher Education - March 12, 2010 (in Ukrainian).
Koval'chuk LIa. The introduction of new systems and techniques of the educational process in the Ternopil State Medical University named after I. Gorbachevskogo. Medychna osvita. 2009;2:10-4. (in Ukrainian).
Koval'chuk LIa. New ways to improve training in the Ternopil State Medical University named after I. Gorbachevskogo. Medychna osvita. 2010;2:27-0. (in Ukrainian).
Khomko OI, Sydorchuk RI, Karatieieva SIu. Methodology Lectures, especially in terms of the internationalization of education, the presentation of foreign students learning English. In: Materials teach method. conf. "Issues of higher medical noah and pharmaceutical education: experience, problems, innovatsiyi and new technologies". Chernivtsi, 2013; 123. (in Ukrainian).
Order of the Ministry of Education, Youth and Sports of Ukraine № 1475 from 20.12.2011. On approval of the national system for rating evaluation of higher education (in Ukrainian)
Sukharnikov MIu. Conceptual bases of development and implementation of national frameworks (academic) qualifications Ukraine. Kyiv: Vyscha shkola; 2012. 17 p. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 S. Yu. Karatieieva, O. I. Khomko, R. I. Sydorchuk, O. M. Plehutsa
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства 3.0 Міжнародна.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).